Justnews.ro

Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești, în calitate de Beneficiar al proiectului „Îmbunătățirea accesului la justiție prin dezvoltarea și aplicarea de politici și instrumente noi în activitatea de executare silită”, va organiza în lunile septembrie și octombrie următoarea activitate – consultarea online a Camerelor Executorilor Judecătorești cu privire la digitalizare, informatizare și comunicare online în interiorul profesiei și în afara ei.
În cadrul acestei acțiuni, vor fi organizate o serie de 5 sesiuni de consultare a reprezentanților camerelor executorilor judecătorești, cât și a părților direct interesate în derularea procedurilor de executare silită (bănci comerciale, instituții financiare nebancare, societăți de recuperări creanțe etc).Vor fi abordate teme precum:
– derularea online a licitațiilor organizate de către executorii judecătorești,
– utilizarea semnăturii electronice,
– digitalizarea procedurii de poprire, – accesul debitorilor la documentele din dosarele de executare,
– eficientizarea procedurii de notificare prin asigurarea accesului executorilor la baza de date a DEPABD
Sesiunile de consultare se vor derula online.

Tot în lunile septembrie și octombrie, Uniunea Națională a Executorilor Judecătorești va organiza 8 sesiuni de instruire pentru personalul de specialitate și auxiliar angajat contractual pentru desfășurarea activității birourilor executorilor judecătorești în utilizarea sistemului IT integrat (REPES, RUAA, RGD, TEJ, SAE).
Cunoștințele și deprinderile acumulate de participanți sunt specifice domeniului de executare silită, pornind de la elementele importante ale publicației de vânzare, ca act procedural obligatoriu întocmit de executorul judecătoresc, care sunt necesare efectuării de publicitate lărgită în scopul realizării obligațiilor cuprinse în titlurile executorii. Sesiunile de instruire se vor derula online.

Alte articole