Autoritatea Națională pentru Cetățenie (ANC) informează că, pentru dosarele privind cetățenia română depuse începând cu data de 1 decembrie 2025, solicitanții pot depune ulterior înscrisuri suplimentare în susținerea cererii privind cetățenia română, prin poștă/curier rapid ori prin mijloace de transmitere la distanță (fax, e-mail), doar dacă acestea au fost solicitate de către Comisia pentru cetățenie.
Înscrisurile transmise fără a fi fost solicitate de Comisia pentru cetățenie nu sunt luate în considerare la dosarul de cetățenie și rămân arhivate la sediul ANC.
Sunt exceptate de la prevederile de mai sus actele prin care se aduc la cunoștința ANC, schimbări de nume, de statut civil, de domiciliu/reședință, reprezentarea prin avocat, includerea unor copii minori născuți după data depunerii cererilor sau a actelor prin care se face dovada cunoașterii limbii române conform art. 151 alin. (4) din Legea 21/1991 și art. XXI din Legea nr.14/2025.

