Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție a anunțat zilele trecute declanșarea procedurii de selecție pentru ocuparea, prin detașare, a 28 de posturi vacante – 26 de posturi de ofițeri de poliție judiciară și 2 posturi de agenți de poliție judiciară – în cadrul Serviciului Tehnic (11 posturi de ofițeri de poliție judiciară la Compartimentul telecomunicații, 10 posturi de ofițeri de poliție judiciară și 2 agenți de poliție judiciară la Compartimentul tehnic, 5 posturi de ofițeri de poliție judiciară la Compartimentul analiză și investigații financiare). Pentru participarea la procedura de selecție nu este necesară deținerea avizului de poliție judiciară prevăzut de art. 21 din Legea nr. 364/2004 privind organizarea și funcționarea poliției judiciare.
A. Documente necesare pentru înscriere și data limită:
Persoanele interesate sunt invitate să transmită la adresa de e-mail srud_cabinet@mpublic.ro a Secretariatului Secției de resurse umane și documentare din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, până la data de 13 decembrie 2024,ora 16.00, următoarele documente:
– o copie a cărții de identitate;
– CV în format EUROPASS;
– scrisoare de intenție (în cuprinsul acesteia, se va indica îndeplinirea cerințelor de la punctul B. Condiții specifice);
– copia diplomei de licență sau a uneia echivalente;
– alte documente apreciate ca fiind relevante (de exemplu, dovada absolvirii unor cursuri de formare profesională sau limbi străine).
B. Condiții specifice:
1. deținerea de studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
2. deținerea unei vechimi de minim 5 ani în funcția de ofițer sau agent de poliție în cadrul MAI;
3. deținerea avizului de acces la informații clasificate cu nivelul minim de secret de serviciu;
4. deținerea de cunoștințe în domeniul informatic sau de operare PC;
5. să nu fi fost sancționat disciplinar precum și să nu fie cercetat disciplinar în prezent;
6. să fi obținut calificativul „foarte bine” la ultimele 3 evaluări profesionale;
7. pentru posturile vacante din cadrul Compartimentului tehnic: experiență în punerea în executare a mandatelor de supraveghere tehnică în mediul ambiental;
8. pentru posturile vacante din cadrul Compartimentului analiză și investigații financiare: experiență de minim 2 ani în domeniul analizei informației.
Calendarul de desfășurare a procedurii:
22.11.2024 – afișarea anunțului la sediul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție și pe site-ul www.mpublic.ro/cariere referitor la declanșarea procedurii de ocupare a celor 28 de posturi vacante de ofițeri și agenți de poliție judiciară și agenți în cadrul Serviciului Tehnic;
25.11.2024 – 13.12.2024 – depunerea candidaturilor împreună cu înscrisurile solicitate; 13.12.2024 – 23.01.2025 – verificarea îndeplinirii condițiilor specifice de participare la procedura de selecție, afișarea listei candidaților selectați și programarea acestora la interviu;
27.01.2025 – 31.01.2025 – susținerea interviului de către candidați și afișarea rezultatelor; 01.02.2025 – 01.03.2025 – întocmirea formalităților de detașare a ofițerilor și agenților de poliție judiciară de către Ministrul Afacerilor Interne pe o perioadă de 12 luni și de desemnare a acestora prin ordin al procurorului general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție în cadrul Serviciului Tehnic.