Miercuri, 7 aprilie, este termenul limită de depunere a cererilor de reîncadrare în funcția de judecător

Exclusivitate

Miercuri, 7 aprilie, este termenul limită de depunere a cererilor de reîncadrare în funcția de judecător, după ce Consiliul Superior al Magistraturii a anunțat, luni, 22 martie, organizarea unei sesiuni de reîncadrare în funcţia de judecător, în condiţiile art. 83 alin. 3 din Legea nr. 303/2004.

În anunț se arată că, prin Hotărârea nr. 370/18.03.2021, Secţia pentru judecători a Consiliului Superior al Magistraturii a decis declanşarea procedurii de reîncadrare în funcţie pentru foştii magistraţi, potrivit prevederilor art. 83 alin. 3 din Legea nr. 303/2004 privind statutul judecătorilor şi procurorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Candidaţii urmează să formuleze maxim trei opţiuni, în ordinea priorităţilor, pentru instanţele avute în vedere pentru ocuparea posturilor vacante de judecător, prin procedura prevăzută de art. 83 alin. 3 din lege, potrivit listei publicate pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, cu caracter informativ, la data de 22.03.2021. Conform listei, sunt disponibile funcții de judecători la 5 Curți de Apel, 28 de tribunale și 93 de judecătorii.

Analiza opţiunilor exprimate de fiecare candidat pentru instanţele avute în vedere pentru ocuparea posturilor vacante, urmează a se realiza în raport cu situaţia posturilor vacante de judecător existente la momentul soluţionării de către Secţia pentru judecători a cererilor de reîncadrare.

Cererile de reîncadrare se depun la Consiliul Superior al Magistraturii însoţite de următoarele înscrisuri:

  • curriculum vitae, care să cuprindă datele de identificare, datele de stare civilă, datele cu privire la studiile absolvite şi locurile de muncă anterioare;
  • copie de pe cartea de identitate;
  • cazier judiciar şi cazier fiscal;
  • declaraţie pe propria răspundere privind precizarea domiciliului avut în ultimii 3 ani;
  • caracterizarea de la ultimul loc de muncă, care să cuprindă inclusiv menţiuni privind existenţa sau inexistenţa unor eventuale sancţiuni disciplinare sau administrative;
  • adeverinţe eliberate de primării şi/sau, după caz, de de administraţiile financiare de la domiciliile avute în ultimii 3 ani, din care să rezulte, dacă este cazul, natura şi tipul contravenţiilor comise şi sancţiunile contravenţionale aplicate în această perioadă;
  • orice alte înscrisuri relevante pentru verificarea îndeplinirii condiţiei bunei reputaţii.

Cererile de reîncadrare însoţite de înscrisurile prevăzute de Metodologie se depun la Consiliul Superior al Magistraturii în intervalul 22.03.2021-07.04.2021, inclusiv, personal sau prin poştă, prin e-mail la adresa druo@csml909.ro sau prin fax la nr. 0213116942. Documentele transmise iniţial prin intermediul poştei electonice sau prin fax se vor înainta ulterior, letric, Consiliului Superior al Magistraturii, cu sediul în Mun. Bucureşti, Calea Plevnei, nr. 141 B, sector 6.

Informaţiile privind programarea candidaţilor la vizita medicală şi la testarea psihologică, respectiv la reexaminarea psihologică, dacă este cazul, precum şi alte referinţe vizând sesiunea de reîncadrare se vor publica la o dată ulterioară, pe pagina de internet a Consiliului Superior al Magistraturii, la rubricile „Noutăţi”, „Prima Pagină” şi „Magistraţi/Judecători – Locuri Vacante”.

spot_img

Articole recente

De ce nu i-au dat dreptate judecătorii fostului șef al Poliției române și al DGA, în procesul acestuia cu Agenția de Integritate

În septembrie 2023, Agenția Națională de Integritate anunța, într-un comunicat, că a  constatat existența unei diferențe nejustificate, în cuantum de 1.157.736...

Mai multe articole din aceeași categorie