Înalta Curte de Casație și Justiție a publicat recent documentația privind achiziționarea unor imobile necesare desfășurării în condiții optime a activității unor compartimente din cadrul instituției. Obiectul achiziției constă în achiziționarea a două imobile, cu o suprafață utilă de minim 1000 mp/imobil (birouri, hol, grup sanitar, spații tehnice, etc) destinate desfășurării în condiții optime a activității unor compartimente din cadrul Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie, conform caietului de sarcini și documentației de atribuire. Imobilele trebuie să fie adecvate pentru desfășurarea activităților unor compartimente ale Înaltei Curți de Casație și Justiție, asigurând spații suficient de mari și bine echipate pentru birouri și zone comune. Achiziția vizează clădiri care îndeplinesc toate normele și standardele de construcție și siguranță relevante, inclusiv dotările necesare pentru o clădire de birouri.
Suprafața utilă totală va fi de minim 1000 mp/imobil. Imobilul trebuie să aibă deschidere/acces direct la artera rutieră, corespunzător unui sediu de instanță judecătorească, și să fie situat în zona centrală a municipiului București, în apropierea sediului principal al Înaltei Curți de Casație și Justiție (Bucureşti, str. Batiştei nr. 25, sector 2), în interiorul delimitării geografice din figura anexată, cu o abatere de ± 100 m. Imobilul trebuie să aibă spațiile și utilitățile necesare pentru a putea fi amenajat ca sediu secundar al Înaltei Curți de Casație și Justiție, în numele și pe cheltuiala ofertantului: birouri, arhivă generală, spații de depozitare şi arhivare cu respectarea dispozițiilor legale, spații pentru personalul care asigură paza, camere servere, căi de acces (intrări, holuri, scări, ascensoare) care să asigure o bună circulație în clădire. Încăperile să aibă iluminare naturală; Starea clădirii să fie foarte bună, atât la interior cât și la exterior; să nu prezinte degradări structurale, să fie finisat, să fie racordat la rețelele de energie electrică, gaze naturale, apă, canalizare, să aibă grupuri sanitare, să fie dotat cu centrală termică proprie, sistem de condiționare a aerului, cablaj şi prize pentru telefonie şi calculatoare sau posibilitatea de montare a acestora; Clădirea să nu fie încadrată în categoria imobilelor cu risc seismic şi să nu prezinte pericol public; Încăperile să nu fie traversate de conducte de gaze combustibile, conducte de apă, coşuri şi canale de fum; Clădirea să aibă lifturi, în măsura în care caracteristicile constructive ale imobilului permit montarea acestora.
Imobilul ofertat va trebui să prezinte următoarele caracteristici din punct de vedere juridic:
- a) să se afle în proprietatea ofertantului;
- b) să aibă destinație de clădire administrativă/de birouri;
- c) să nu fie grevat de sarcini; în situația în care imobilul este grevat de ipotecă, se va depune acordul băncii creditoare pentru participarea la procedura de achiziție și înstrăinare.
- d) să nu existe litigii cu privire la imobil.
Prețul va reprezenta 50% din punctajul total, astfel, punctajul maxim alocat va fi de 50 de puncte pentru prețul cel mai scăzut. Oferta financiară cu cea mai mică valoare care îndeplinește condițiile minime va primi 50 de puncte. Celelalte oferte vor fi punctate conform caietului de sarcini.
Termenul limită de primire a ofertelor: 23.12.2024, ora 11:00. Adresa la care se depun ofertele: Bd Octavian Goga, nr. 2, sector 3, București, Registratura Generală. Data, ora şi locul deschiderii plicurilor: 23.12.2024, ora 12:00, Bd Octavian Goga, nr. 2, sector 3. Mai multe informații, aici.