Înalta Curte de Casație și Justiție vrea să angajeze și 2 funcționari publici / Sunt acceptate și studiile juridice

Exclusivitate

Înalta Curte de Casație și Justiție organizează concurs pentru ocuparea funcţiilor publice de execuţie vacante, respectiv:

  • 1 post: Consilier, clasa I, grad profesional superior – Compartimentul relaţii in­ternaţionale, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână;
  • 1 post: Consilier, clasa I, grad profesional superior – Biroul de informare şi relaţii publice, cu durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 de ore pe săptămână.

Desfăşurarea concursului:

  • Proba scrisă în data de 17.11.2021, ora 11.00.
  • Interviul – data şi ora vor fi anunţate odată cu afişarea rezultatelor la proba scrisă, conform art. 56 din H.G. nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare.

Locul organizării probei scrise: sediul înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie situat în Str. Batiştei, nr. 25, sector 2, Bucureşti.

Dosarele de înscriere se depun, în termen de 20 zile de la data apariţiei anunţului, la sediul secundar al instituţiei, din bdul Octavian Goga, nr. 2, Tronson 4, etaj 2, sector 3, în perioada 15.10.2021-03.11.2021, inclusiv

Selecţia dosarelor de concurs are loc în termen de maximum 5 zile lucrătoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor, respectiv în perioada 04.11.2021-10.11.2021 şi rezultatul acesteia se va afişa la sediul instituţiei şi pe pagina de internet www.iccj. ro/infonnaţii publice/transparentă – posturi vacante.

Condiții de participare:

Consilier, clasa I, gr. prof. superior- Compartimentul relaţii internaţionale : 1 post vacant

  • candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepţia condiţiei de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;
  • studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, relaţii internaţionale, limbi stăine.
  • cunoaşterea limbii engleze şi franceze la nivel Avansat/Cl-C2, atât în ceea ce priveşte conversaţia, cât şi scrierea/citirea;
  • -prezentarea de certificate/diplome/atestate, în care să fie menţionat nivel Avansat/Cl-C2, sau echivalent, emise în condiţiile legii;
  • vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei: minimum 7 ani.

Consilier, clasa I, gr. prof. superior – Biroul de informare şi relaţii publice, 1 post vacant:

  • candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute la art. 465 alin. (1) din Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu excepţia condiţiei de atestare a stării de sănătate pe bază de evaluare psihologică;
  • studii universitare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniul ştiinţelor juridice, ştiinţe ale comunicării şi relaţii publice, jurnalism;
  • cunoaşterea limbii engleze şi franceze la nivel Avansat/Cl-C2, atât în ceea ce priveşte conversaţia, cât şi scrierea/citirea;
  • prezentarea de certificate/diplome/atestate, în care să fie menţionat nivel Avansat/Cl-C2, sau echivalent, emise în condiţiile legii;
  • cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit, (conform art. 465, alin. 1);
  • vechime în specialitatea studiilor necesară exercitării funcţiei: minimum 7 ani.

Coordonate de contact pentru primirea dosarelor de concurs: doamna Mariana Cîrjan, Consilier – la Biroul Resurse Umane, adresă de e-mail: mariana.cirjan@scj.ro., tel. 021/314.02.24.

Mai multe informații despre concurs găsiți aici

Veniturile salariale brute pentru funcționari publici în cadrul ÎCCJ sunt situate între 6.158 și 10.244 lei ( plus sporuri) și pot fi vizualizate aici

spot_img

Articole recente

De la 1 Mai 2025, onorariile pentru oficii vor crește, având la bază indicele de inflație publicat de Institutul de Statistică

Uniunea Națională a Barourilor din România (UNBR) a anunțat, într-un comunicat, semnarea, în data de 15 aprilie 2025, a...

Mai multe articole din aceeași categorie