Justnews.ro

Înalta Curte de Casație și Justiție – Completul  pentru dezlegarea unor chestiuni de drept – a admis în ședința de luni, 21 septembrie, o sesizare formulată de Curtea de Apel Oradea – Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal în vederea pronunţării unei hotărâri prealabile. Astfel, judecătorii instanței supreme au stabilit că, “în interpretarea dispoziţiilor art. 195 alin. (3) din Legea nr. 31/1990, republicată, termenul de 10 zile începe să curgă de la data la care convocarea adunării generale prin scrisoare recomandată a ajuns la destinatari, dacă în actul constitutiv sau în baza unei dispoziţii speciale a legii nu se prevede o altă modalitate de comunicare.“ Decizia ICCJ este obligatorie, potrivit dispoziţiilor art. 521 alin. (3) din Codul de procedură civilă.

Sesizarea a fost depusă în legătură cu procesul în care unul dintre frații Micula, Viorel, se judecă cu firma West Leasing SRL, solicitând o acţiune în anulare a unei hotărâri AGA.

Firma WEST LEASING SRL  (controlată de fratele lui Viorel, Ioan Micula) are sediul în localitatea Păntășești, județul Bihor și a fost înființată pe 30.03.2000 și are 7 administratori. În 2019, compania a raportat o cifră de afaceri de 2.543.040 RON , profit de 1.039.375 RON (marjă de 40.87%) si angaja 5 persoane, având ca obiect principal de activitate codul CAEN 7739(Activități de închiriere și leasing cu alte mașini, echipamente și bunuri tangibile), potrivit portalului confidas.ro

În urmă cu 10 ani, publicația BIHOREANUL a realizat un amplu și impresionant portret al celor doi frați Micula: dincolo de imaginea pe care şi-o cultivă în ziare şi la televiziuni, fraţii Ioan şi Viorel Micula n-au nimic din armonia a doi gemeni, ci ambii se luptă să-i sufle celuilalt puterea şi averea. Lupta fratricidă este descrisă în dosarele celor aproape douăzeci de procese în care magnaţii se acuză reciproc de hoţie, între coperţile acestora aflându-se o poveste captivantă ca un roman poliţist…  Primele zvonuri despre rivalitatea dintre Ioan şi Viorel Micula au apărut în anii 2004-2005, când cei doi au început să-şi submineze poziţiile în grupul de firme. Atunci s-a lansat şi legenda că Johnny ar fi creierul afacerilor profitabile din industria alimentară, iar Viorel „boemul” care investeşte banii în presă, prin Centrul Naţional Media.

Mai multe informații despre acest subiect aici

foto:agerpres.ro

Alte articole