Prin Hotărârea Consiliului Uniunii Naționale a Notarilor Publici din România nr. 57/18.10.2024 s-a solicitat Institutului Notarial Român organizarea concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale, iar prin Decizia Biroului Executiv al Consiliului Uniunii nr. 436/17.10.2024 s-a stabilit organizarea concursului de schimbare a sediilor birourilor notariale în data de 25 noiembrie 2024.
Taxa de înscriere pentru participarea la concurs a fost aprobată prin Hotărârea Consiliului Uniunii Naționale nr. 57/18.10.2024 și este în cuantum de 4.000 lei/candidat și se achită în contul numărul RO12RNCB0071115799310001 deschis la BCR sucursala Plevnei – București pentru Institutul Notarial Român (CUI: 26781193). Copia foii de vărsământ se va anexa la dosarul întocmit în vederea înscrierii la concurs. Dosarul de înscriere la concursul de schimbare a sediilor birourilor notariale se depune, la Camera în a cărei circumscripție se află postul pentru care se candidează, în perioada 24 octombrie – 8 noiembrie 2024, inclusiv.
Lista celor 34 de posturi vacante pentru care se organizează concursul de schimbare a sediilor birourilor notariale, evidențiate pe Camere ale Notarilor Publici, pe județe, circumscripții judecătorești și pe localități poate fi vizualizată aici.