Mario Iorgulescu, fiul preşedintelui Ligii Profesioniste de Fotbal (LPF), Gino Iorgulescu, a fost condamnat definitiv miercuri, 18 octombrie 2023, la 13 ani şi opt luni de închisoare de către judecătorii Adrian Păcurar si Mircea-Cătălin Pavel de la Secția a II-a Penale de la Curtea de Apel Bucureşti. Pe lângă pedeapsa principală rezultantă de 13 ani și 8 luni închisoare, instanța a aplicat inculpatului și pedeapsa complementară a interzicerii, pe o perioadă de 5 ani după executarea sau considerarea ca executată a pedepsei închisorii, a următoarelor drepturi: de a fi ales în autorităţile publice sau în orice alte funcţii publice, de a ocupa o funcţie care implică exerciţiul autorităţii de stat, de a conduce vehicule pe drumurile publice, de a comunica şi de a se apropia, la o distanţă de 100 metri, de persoana vătămată Vlăsceanu Dragoş-Ionuţ – din dosarul nr. 33036/301/2016 al Judecătoriei Sectorului 3 București – şi de a se apropia de locuinţa sau de alte locuri în care persoana vătămată Vlăsceanu Dragoş-Ionuţ desfăşoară activităţi sociale, pe distanţa de 100 metri.
În februarie anul acesta, Mario Iorgulescu a fost condamnat în primă instanță de judecătoarea Tribunalului București, Manuela Orzață, la 15 ani şi 8 luni de închisoare, pentru accidentul provocat în 8 septembrie 2019 când, beat și drogat, a ucis cu mașina un tânăr de 24 de ani. Fiul șefului LPF se află în prezent în Italia, unde urmează un proces de recuperare la clinica medicală „Corte Margonara” din localitatea Mantova, potrivit informațiilor aflate la dispoziția publicației Lumea Justiției, părinţii săi reuşind să-l scoată din ţară cu un avion privat imediat după accident. Mario Iorgulescu a fost trimis în judecată în 2020 pentru săvârşirea infracţiunilor de omor şi conducere a unui vehicul sub influenţa alcoolului sau altor substanţe. Cauza a fost instrumentată de procurori din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul București, împreună cu ofițeri de poliție judiciară din cadrul Direcției Generale de Poliție a Municipiului București – Serviciul Omoruri și Brigada Rutieră. Potrivit unui comunicat de atunci al Parchetului de pe lângă Tribunalul Bucureşti, în rechizitoriu se menţiona că, la data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 60 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V.D.A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum. Procedând în acest mod, inculpatul a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut și acceptat, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă. Pentru stabilirea situației de fapt mai sus menționate, procurorii au avut în vedere, în principal, următoarele mijloace de probă: declarații martori, raport medico-legal de necropsie, buletine de analiză toxicologică și expertiza medico-legală toxicologică, imaginile surprinse de camerele de supraveghere video, expertiza criminalistică privind cauzele și împrejurările producerii coliziunii, precum și raportul de constatare privind datele informatice extrase din computerul de bord al vehiculului condus de inculpat. O parte din actele de urmărire penală au fost efectuate pe teritoriul Italiei de către autoritățile judiciare italiene, în baza unor ordine europene de anchetă emise de autoritățile române.