A început concursul de recrutare pentru ocuparea a 15 posturi de specialist IT în cadrul parchetelor

Exclusivitate

Procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție a anunțat, la data de 17 aprilie 2025, declanșarea concursului pentru ocuparea unui număr de 15 (cincisprezece) posturi de specialist IT cu funcție de execuție din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție, precum și al parchetelor de pe lângă curțile de apel și parchetelor de pe lângă tribunale. În cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție vor fi puse la bătaie 4 posturi vacante de specialist IT.

Se poate înscrie la concurs orice persoană care îndeplineşte următoarele condiţii:
a) are cetățenia română, domiciliul în România și capacitate deplină de exercițiu;
b) nu are antecedente penale, nu are cazier fiscal și se bucură de o bună reputație;
c) cunoaște limba română;
d) este aptă, din punct de vedere medical, pentru exercitarea funcției;
e) are studii superioare de specialitate în domeniul informatic, automatic, cibernetic, matematic, electronic sau electrotehnic (ultima condiție se consideră îndeplinită și de către absolvenții de studii superioare în domeniul tehnic sau economic care au urmat în timpul studiilor universitare sau postuniversitare cursuri de informatică, cu avizul Serviciului de tehnologia informației din cadrul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție).

Cei interesați pot depune cererea de înscriere completată, conform tipizatului anexat, la sediul Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție din București, Bulevardul Libertății nr. 14, sector 5, camera 201 – Cabinetul Secției de resurse umane și documentare sau la adresa de e-mail srud_cabinet@mpublic.ro până la data de 16 mai 2025, ora 16.00, împreună cu următoarele documente:
– copie de pe certificatul de naștere și, după caz, certificatul de căsătorie;
– copie de pe actul de identitate;
– copie de pe diploma de licență;
– certificatul de cazier judiciar; – certificat de cazier fiscal;
– adeverință medicală, din care să reiese că este apt pentru exercitarea funcției;
– chitanța de plată a taxei de înscriere în cuantum de 150 lei, care se achită la compartimentul economico-financiar și administrativ al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casație și Justiție

Concursul va consta în susținerea unei probe scrise de verificare a cunoștințelor teoretice în domeniul informatic și a unei probe practice din tematica anunțată. Proba practică va fi susținută doar de către candidații care, după soluționarea contestațiilor, au obținut minim nota 5 (cinci) la proba scrisă de verificare a cunoștințelor teoretice. Pentru asigurarea transparenței și corectitudinii procesului de evaluare, probele de concurs se vor desfășura într-o sală special amenajată și vor fi înregistrate audio-video. Refuzul candidaților de a susține probele în aceste condiții atrage eliminarea din concurs. Tipizatul cererii de înscriere, tematica și bibliografia, calendarul și modalitatea de desfășurare a concursului sunt anexate prezentului anunț. Locul de desfășurare a concursului va fi anunțat la publicarea listei cu candidații care îndeplinesc condițiile de participare.

Mai multe informații se vor regăsi la secțiunea ”Cariere” de pe site-ul Ministerului Public – www.mpublic.ro, respectiv pe paginile parchetelor de pe lângă curțile de apel organizatoare (Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Bacău / Brașov/ Craiova / Cluj / Galați / Oradea / Ploiești)

 

spot_img

Articole recente

Se caută un imobil de închiriat, în care să funcționeze Judecătoria Piatra Neamț

Tribunalul Neamț a publicat recent documentația privind închirierea unui sediu pentru funcţionarea Judecătoriei Piatra Neamţ, imobilul urmând să fie...

Mai multe articole din aceeași categorie